Tuesday 25 September 2012

suria KLCC

(: Assalammualaikum :)
Finally , kakak bawak jenjalan . Memandangkan kiteorg keluar malam , kiteorg decide lepak dekat klcc :) Sbb kaka ckp ade show tgh mlm . Okay aku takkan menolak punye . Kebetulan kiteorg sampai dah pertengahan . Then tgh syok syok tengok . Showtime habis . huh huh apedaa . Baru nak feeling tengok air pancut yang warne warni tu .

Sebelum jenjalan dekad situ , kiteorg stay dekat tepi kolam . Anak kakak yang first ( aisy nur batrisyia ) punye lahh teruje sampai kalau boleh nak terjun dalam kolam tuu haha dah kelam kabut mak aku mengejar si kecik tuu . Tak payah susah susah nak bersenam sbb jage dy pon boleh mengeluarkan peluh haha . actually , bess sgt jage dy , murai !

Okay lepas tu kiteorg masuk dalam . Waahh masuk je dalam , betul betul menguji iman aku . Barang barang dekat situ , cantik menawan memang de bom lah !
aku : mak , nak shopping kasut lah .
mak : kau jgn mengade ehh , kan baru je beli kasut haa . nt nak bayar duit kerete bulan depan lg .
Aku senyap terus jalan . Dalam hati aku 'tunggu laa sampai jb aku ajak mira teman shopping . leceh !' . Mogok punye pasal , aku jalan tak tengok kedai , buat sakit mate haha . Tapi syukur sangat mak halang , kalau tak , kedane la aku bulan depan .

Dalam perancangan nak pergi mane tah tapi terpakse cancel sbb kiteorg lepak lame sanagt sampai masing masing mengantok . Kakak dgn mak aku jangan kate laa , dalam kereta dah membute . Aku ribe batrisyia yang tgh tidur . Sampai rumah aku pinjam kereta abg edy , nak balik ternampak kedai burger . Tetibe rase nak mkn burger . And now , get ready utk tidur . gudnyte :)


No comments:

Post a Comment