Thursday 27 September 2012

genting highland :)

(:Assalammualaikum:)

Sehari suntuk hang out dgn mak , kakak , abg ipar and anak anak buah aku , akhirnya dapat jugak jumpe selimut . okay aktiviti kiteorg harini melawat genting highland . wahh melawat gitu ehh . pagi pagi kaka aku kejut suruh pegi kedai beli barang utk spageti aumm yummy . sbebenarnye ni plan last minute . malam semalam tetibe je kaka aku ajk pegi , and mak aku tetap dgn keputusan taknak pegi . tapi , pujuk punye pujuk , pergi jugak :D kiteorg bertolak dekat pukul 2pm gitu laa . mak aku da pot pet pot pet sbb janji pukul 1pm da keluar ruma . biase laa janji melayu kann.



haa nampak tak kat situ yang kami semua teruje sangat haha happy sangat tadi . jalan jalan dalam kabus , makan spageti dekat atas gunung . suke suke suke . tak kisah lah kalau ade orang cakap 'alaa baru sampai genting dah excited semacam' . yelaa saye kan orang jaybee . bukan nye dekat dengan genting . next time nak pergi , nak masuk theme park pulak . tadi mase pergi pon da petang . pergi kat kaunter dah tutup . apelah nasib sob sob . 

malam tu kiteorg singgah medan selera dekat kepong makan ikan bakar . abg ipar belanje , patot laa sedap semacam je wihee ~ lepas makan makan kiteorg singgah kolam air panas . macam tak percaye je kakak cakap tu air mata air , bukan buatan manusia . kejadian alan kan , takde yang imposible . lepas rendam kaki kiteorg balik , nak mandi , masin masing tk bwk baju hukhuk . samapi je rumah masing masing kepenatan and aku terdgr kaka aku ckp 'haihh mls nye nak kerja esok' . sian kakak aku sorg ni hahak sekarang semuenye da dialam mimpi hanye tinggal aku sorg yg dok tulis dairy ni . and baru sekarang aku rase mengantok , gudnyte :)

No comments:

Post a Comment